torsdag den 30. august 2007

Al magt til mig

Jeg har besluttet at jeg ved førstkommende lejlighed vil overtage verdensherredømmet. Det er egentligt en gammel plan, som jeg imidlertid ikke lige fik gjort noget ved, på grund af overvældende mængder vasketøj og et internet der dragede som en anden Møghe.

Men nu skal det være! Ved førstkommende lejlighed overtager jeg verdensherredømmet og indfører ordentlige forhold i det her morads af forsinkede busser, seksuelt frustrerede pandaer, reality tv og rullekebab der sammenlagt også er kendt som Planet Jorden.


- Først og fremmest skal vi have erstattet alle radioværter i hele verden med Alan Rickman. Det er underordnet at han ikke kan det lokale sprog, han kunne sidde og læse op fra en busplan hvis det skulle være, jeg ville stadig smelte.

- Dernæst ville jeg forbyde artiskokker. Det er en tåbelig opfindelse. Og grim.

- Alle rådhusklokker skal spille Monty Pythons Philosopher's Beer Drinking Song hver dag klokken tolv.

- Folk vil lære at forstå at der ikke er noget der hedder peach. Heller ikke selvom det tilsyneladende lyder trendy. Peach er lyserødt. Dine vægge er lyserøde. LYSERØDE!



...


Ja. Det er planerne so far. Der vil komme mere til senere, efterhånden som det lige falder mig ind. Det er mig der inden i Dansk Politik.

2 kommentarer:

Klaus Kaan sagde ...

Kan du så ikke sørge for at min chef kommer på afvænning? Han tager tydeligvis hårde stoffer!

Anonym sagde ...

Hvor i din store plan, vil je blive placeret? Bare det ikke bliver sammen med artiskokkerne...